Best wel een mooie plek als de dagtoeristen zijn vertrokken. Wel opletten alje van het noorden komt, de navigatie probeert je dan over een smalle zandweg en een te kleine brug te sturen.

• september 2021

met dank aan een eerdere review met de tip: rij onder de blauwe boog door, staan we nu op een groot terrein met een aantal andere campers, maar mooi en stil. Het uitzicht is ook prachtig.

• augustus 2021

Rij door naar het Plan d'Eau, onder de blauwe boog door. Het is niet het terrein direct naast de doorgaande weg.

• september 2021

• augustus 2021