alles basic, maar een fantastische camping. Rustig en geweldige loop mogelijkheden. hadden het geluk dat het restaurant open was. heerlijk gegeten.. Ook veel dorpsgenoten (omdat er in dorp geen horeca meer is). heerlijk relaxed vakantiegevoel.

ReinderR

Een heerlijke kleine gemoedelijke camping ook voor grote campers.De honden kunnen rr heerlijk zwemmen net als wij. We komen hier zeker terug.

Irma.-

De camping is OK met voldoende schaduw en rechte plaatsen. We hebben genoten van een duik in het beekje op de camping. De sfeer is ontspannen. Faciliteiten inderdaad verouderd maar OK. Personeel is vriendelijk. We hebben genoten van onze tussenstop.

Camping La Garrigue