• september 2021

Is niet meer toegestaan voor campers.

• juli 2021

Het lijkt en is een idyllisch plekje. We stonden er op 26/7/2021 en werden de hele nacht wakker gehouden door roepende en feestende Fransen, lawaaierige motorfietsen en aan-en af rijdende auto's. Te mijden als je van nachtrust houdt. Om overdag te staan is het wel een fijne plek

• augustus 2020

Mooie plek maar vermijd in de drukke tijden tussen juni, juli & augustus smalle wegen in en uit de parkeergarage. Het zat vol toen we in juni aankwamen en het was een nachtmerrie om weer naar buiten te gaan, we stopten niet.

• september 2021

Is niet meer toegestaan voor campers.

• juli 2021

• augustus 2020