wij hebben hier 3 nachten gestaan in mei, mooie camping, schoon sanitair, met alles erop en eraan, zeep, closed papier, papier om je handen mee af te vegen en schoon, heerlijk zwembad met lauw warm water, een aanrader, wij betaalden 15 euro per nacht met elektriciteit en een hond

PiTru

Prima camping voor een overnachting. Sanitair simpel en wat ouder. Wel warm water. Alle voorzieningen waren gesloten omdat de camping bijna gaat sluiten. Dus broodjes, boodschappen en uiteten moet je in het nabij gelegen dorpje doen. Prijs €15,- voor staplaats, stroom en 2 personen met hond.

Mooiebus

Perfecte camping netjes en goed verzorgd. Wij betaalden vandaag €14,-voor camper met 2 personen. Prima prijs voor het gebodene.

Camping Provence Vallée