• mei 2022

Verwacht niet teveel, het is gewoon een doorsnee parking. De weg erheen - D17 - loopt door een prachtig gebied met een erg mooi uitzicht.

• januari 2019

Goed op de middagzon gelegen camperplaats. Lekker in januari. Minder in de zomer. Toen we er (als enige camper) net stonden liep de parkeerplaats vol ivm een evenement. Rustig plaatsje met minimaal 2 restaurants.

• mei 2018

Bouwplaats van de feestzaal verstoort 's morgens, de nacht elke 20 min. Luide ventilator van de wijnkelder, geen restaurant of Braserie op de plaats open (woensdag)

• mei 2022

• januari 2019