• maart 2023

wij waren hier enkele dagen gelden, camperpark en receptie doet wat rommelig aan en de toiletten en douches zijn amateuristisch, erg sober en niet goed schoon. er staan ook geen aanwijzingen waar zaken zich bevinden. Rinze Bruinsma

• november 2022

Bruno-1

Aardige eigenaar, leuk om voor paar dagen te gaan staan om Saint Tropez te bezoeken of het mooie zandstrand aan de overkant van de weg. Douche/wc vrij eenvoudig en inderdaad met 50 eurocent munten.

• maart 2023

• november 2022