• juni 2020

ik vond deze CP slecht. Een stoffige parking tussen de wijnhangaars. Waar je als buur een truck met trailer hebt. Naar mijn gevoel is dt een manier om cliënten te ronselen voor hun wijnhandel. Ik adviseer deze CP absoluut niet aan en we zijn door gereden naar de CP in Visan bij de wijnboer

• mei 2019

Prima locatie. Lekker buiten kunnen zitten. Vriendelijke boerin. Goede betaalbare wijn. Daarnaast werden ook aardbeien verkocht.

• augustus 2017

Wij vonden het een goede plek. schoon toilet / water / afvalwater lozen en genoeg om in de omgeving heen te gaan. 4 220 aansluitingen. En overdag hoor je wel de weg

• juni 2020

• mei 2019