er werd ons gezegd, super wifi, welnu niets van dat alles. ook is de zogenaamde bar en zitplaatsen niet van een niveau. toiletten zijn oke, maar matig aantal. een eenvoudige camping.

• april 2023

kleine camping met alle voorzieningen. Maxime is zeer beschikbaar, we waren daar met een 9m cc en hij was in staat om een locatie voor ons te vinden (de 4e of de 5e) zodat we gemakkelijk konden manoeuvreren. Goed uitgangspunt om de omgeving te bezoeken. Ik beveel deze camping aan

Camping Porte des Alpilles