• augustus 2021

Voorkom teleurstelling. Ga een deurtje verder. Sanitair onverzorgd, licht gaat steeds uit en daar sta je dan in het donker. Plaatsje zonder elektriciteit 30 euro.

Poppink

Wij hebben uw mening ontdekt en zijn zeer verrast!! Het lijkt erop dat u op de verkeerde plaats zit want onze staanplaatsen zonder stroom voor één nacht zijn geen 30 euro.... tenzij u met 6 personen bent!!

• juni 2018

Nette camping met goed zwembad, sanitair prima. Helaas dure WiFi vanaf 3 euro per uur, niet meer van deze tijd.

• augustus 2021

• juni 2018