Never ever! Die camping gedeelte is totaal lelijk, jij zit elkaar bijna op schot, halve van bomen uitgedroogd, park naast camping is lelijk en zwervers slapen daar, sanitair nieuw, maar vies. Het was helemaal voll, dus ik denk dat voor veel mensen is het oke, maar wij waren na een nacht al weg.

bbcamperlife

Grote plaatsen met een prachtig uitzicht, de juiste hoeveelheid schaduw en een topinfrastructuur.

Koebi

we zijn een paar jaar geleden gekomen en het is ons goed bevallen vriendelijk personeel de ruimtes zijn niet enorm groot de aangegeven prijs klopt niet we betaalden €61 voor 2 personen met camper lijkt me prijzig!!

• Boulevard de la 36ème division du Texas 986

83700, Saint-Raphaël, Frankrijk