Dit is niet meer dan een gemengde parkeerplaats. Absoluut geen aanrader. Onze Navi stuurde ons dwars door het dorp. Erg smal en het paste soms maar net.

• september 2019

Mooie overnachtingsplaats. Beetje moeilijk te bereiken maar als je er bent en je kunt hem kwijt prachtig plekje. Mooi uitzicht over het dal. 2 toiletten met wasbak aanwezig + 1 kraantje voor vers water te tappen. Kunt daar mooi wandelen naar de ruïne

• augustus 2019

Voor mij geen flauw zeventje maar gewoon een 9,5 enige min is moeilijk bereikbaar maar als je dit voor niks krijgt is het een 10 waard ! Zo rustig zo mooi zo schoon , en dat met toiletten en drinkwater tappunt weliswaar onder de wc , gewoon zo mogen ze van mij allemaal wel ! Superplekkie

• september 2019

• augustus 2019