• augustus 2020

Vanwege covid moet er een kopie van de paspoorten gemaakt worden. Men kan niet vertellen waarom dat moet en op wat voor manier het ' systeem' dan werkt. Over identiteitsfraude heeft men nog nooit gehoord. Regeltjes zonder duidelijk doel. Weggegaan.

• augustus 2020

Geweldige camping met grote plaatsen en een zwembad, ideaal om 's avonds te ontspannen. Adviseren.

• juli 2018

1 nacht gestaan ongezellige camping veel vaste gasten (chalets) geen mooie plek we stonden bij de ingang dus veel in en uitgaand verkeer. sanitair wel goed en schoon.

• juli 2018

Hennymel

Camping Le relais de la bresque