Buiten het seizoen zijn de parkeer automaten buiten gebruik (ze hebben dan een afdekhoes) en kan je dus gratis staan. Wij hebben genoten van het uitzicht en de flanerende mensen. Lekker met schuifdeur open van de zon genieten. Druk verkeer wel op de boulevard.

• november 2022

Inderdaad lawaaierig door verkeer maar dat stopt na 22 uur. Rond 06:30 komt dit weer op gang. Het fijne van de plek is dat deze pal aan het strand ligt. Erg leuk wandelen naar Sanary (in W-lijke richting)

• september 2021

er is geen camperlucht meer, je moet naar de campings die heel snel vol zijn. Ik zet een ster omdat we niet anders kunnen

• november 2022

• september 2021