• november 2023

camping hele jaar open 17november hij is dicht dit is heel irritant 5 ××××× 0,0

L.Punt1

Hallo, Het spijt ons dat de camping gesloten was wegens verbeteringswerkzaamheden, we hebben dit aangegeven op de website en sociale netwerken, en we hebben op de toegangspoort een open camping in de buurt aangegeven, voor het geval dat, het spijt ons echt, we hopen je ooit te zien en laat u onze camping zien!

Breero

Leuke kleine camping ,klein mooi zwembad, ontvangst goed , gefietst naar Chateauneuf de Pape ,snelweg hoor je soms,maar de cicades komen erboven uit. Sanitair schoon, stonden hier 3 nachten met camper. J en H

• november 2023

camping hele jaar open 17november hij is dicht dit is heel irritant 5 ××××× 0,0