Mooie plaatsen op deze camping helaas werden we afgescheept met het kleinst mogelijk plekje omdat de rest gereserveerd zou zijn. Deze bleken echter drie dagen gewoon vrij te blijven. Dan vind ik 35,50 per nacht wel veel geld.

Bodini

Beste camping ooit. Geweldige faciliteiten. Toeristische informatie, grote supermarkt en bus naar Nice vlakbij. De receptioniste was niet erg behulpzaam bij het verstrekken van informatie.

Varda

Prima camping, mooie ligging, prijs is prima en de andere campings moeten ook eens naar het sanitair kijken

Camping L'hippodrome