Bobberb

Sanitair is oke, niet geweldig. wifi js matig de eigenaar is wel aardig en meedenkend. De prijs kwaliteit is overigens belachelijk. Wij betaalden 55 euro voor 1 nacht met 4 personen. Dit is het niet waard en de prijs die op deze app en op hun website staat klopt dus voor geen meter!

Camper-Boys69

Prima camping.Vriendelijke ontvangst. Zwembad. Sanitair gedateerd maar schoon en het werkt.Prima schaduwplekken.Fietspad waarover je zelfs naar Boedapest kunt fietsen.Langs de Donau terrasjes en restaurantjes. DeMug

Camping Pap-sziget