• oktober 2021

prachtige omgeving, helaas mochten wij niet blijven omdat wij te groot waren. op de app staat wel camperlengte onbeperkt, dan moet hij een max camperlengte invoeren.

• juli 2020

Inderdaad vriendelijk eigenaar, betaald €10 + €5 electric, vindt wel duur, maar ja tis vacancie, 4 plaatsen geen satellite ontvangst voor de tv liefhebbers, geen andere voorzieningen gebruikt maar wel aanwezig. Ok voor een nacht on Route richting kroatie.

• augustus 2018

Super klein natuurgebied zeer gastvrij en rustig ... de familie is erg aardig en behulpzaam .... mogelijkheid van elektrische aansluiting) bieden grote uitbreiding ... toilet en douche rustiek maar bruikbaar ... jammer dat we dat doen.

• oktober 2021

• juli 2020