• februari 2020

Er is geen afvoer! Gooi niets in de putdeksels van het plein of in de putdeksel bij de fontein, want het zijn slechts de klassieke mangaten voor helder water! Ik had bevestiging van de lokale politie, je zou een milieucriminaliteit plegen! Ik zei hem specifieke verboden in te stellen!

• juli 2019

Geen afvoer, water heel ver weg, vies!

• juli 2016

Rustruimte brandschoon en goed gepositioneerd in het centrum van Ovindoli !!!, een steenworp afstand van het centrum en dicht bij verschillende routes voor wandelingen in de natuur !!!!!!

• februari 2020

• juli 2019

Geen afvoer, water heel ver weg, vies!

• juli 2016

Area Comunale