Officieel mag er niet dag en nacht gekampeerd worden maar wij hebben hier in het laagseizoen (april) 1 nacht geslapen en het was er erg rustig (1 andere camper).

Tweety07

Prima, gratis parkeerplaats. Vlak aan het strand met strandbarretjes dicht in de buurt. Geen voorzieningen, wel vrij rustig!

• juni 2019

Op mix parking, dichtstbijzijnde tunneltje is 1,90 m, te laag voor onze Cali, verder op een tunnel van 3.40 m dus voor hogere campers geen probleem. Verder geen voorzieningen, wel vrij strand met bar dichtbij, 100 m van kustspoorlijn, verder rustig

• juni 2019

• Viale Makarska 26