Hier ga je naartoe als je van lekker eten houdt en ook met je camper kan blijven staan voor de nacht. Echter de weg er naar toe is voor grotere campers niet echt begaanbaar tenzij je de nodige krassen van takken accepteert. Toch 4 sterren voor de rust, gastvrijheid en het eerlijke eten.

Jan---Fransje

Een geweldige plek, gastvrij, heerlijk eten, mooie omgeving. Wij sluiten ons helemaal aan bij de vorige review. Prima plek. Hopen daar nogmaals naar toe te gaan. Patricia en Hans

• november 2023

• november 2023