wij zijn de parking op gereden en gelijk weer vertrokken wat is me dat een vuil boeltje er stonden 2 campers en er was nog 1 plek vrij zo smal dat je amper de deur open kan doen de prijs is 20 € p/n elektriciteit kost nog eens 10 € p/n zeker geen plek om aan te bevelen

Sonja-vital

eigenlijk is het 20€ plus 10€ voor elektriciteit voor een totaal van 30€ per nacht vriendelijk personeel merkt op rustig alles is goed

angelo1968

De parkeerplaats is eigenlijk veel te duur. Stroom kost hier 10 euro!!! Maar hier had ik een heel rustige nacht. De wifi was perfect. De senior bij de receptie was erg vriendelijk en meegaand.

Autoparco Hobby Park Wash