Foggia, Apulië, Italië

bij camperdealer - centrum 6km

• Strada San Paolo

71122, Foggia, Italië

• oktober 2021

We geven het 4 sterren omdat het een veilige plek is in een onbetrouwbaar gebied. We verbleven daar omdat we Tremiti per helikopter wilden bezoeken. Eigenaar spreekt alleen Italiaans, maar was erg vriendelijk en behulpzaam en reed ons zelfs van en naar de helihaven.

• september 2020

Hij vond ons in een pech met de camper, de eigenaar bood ons onderdak voor de nacht in zijn stalling en voorzag ons van water en elektriciteit voor € 10. Als een grote familie hielpen ze ons om het probleem van de camper op te lossen en konden we vertrekken .... de eigenaar een persoon van hart.

• september 2018

Bepaald niet de mooiste en gezelligste CP, maar alle voorzieningen zijn aanwezig, je staat er veilig en rustig voor €10,-. Nétaan een voldoende en daarmee is voldoende vermeld. Morgen gewoon weer verder.

• oktober 2021

• september 2020