• oktober 2020

A1 locatie als je de berg wilt bezoeken. € 18,- wel aan de prijs voor een P plaats maar dan sta je wel 100 meter van het centrum waar je wilt zijn. Let Op!: bij hevige wind sta je er ook echt vol in, beiden geen oog dichtgedaan.

• juni 2019

Gewone parkeerplaats zonder voorzieningen. Ideaal om het stadje met zijn bezienswaardigheden te gaan bezoeken. Wordt 's nachts afgesloten. We betaalden € 18 voor 24 uur, op zich wel duur wegens geen voorzieningen, maar wel vlakbij het historische centrum. We waren er op 30 april 2019.

• oktober 2020

• juni 2019