• november 2023

ArletteRV

In één woord: “TOP” Het ontvangst door Fabio & Jara is heel hartelijk, je krijgt een duidelijke uitleg van alle faciliteiten voor je camper, zwembad, sanitair, enz Deze is trouwens ook een B&B, en je kan heerlijk dineren en ontbijten bij hen, zeker een aanrader ! Hier wil je eigenlijk niet weg :)

JohanSylvie

correctie. geen camping. het is een soort B&,B met appartementen en restaurant. wij mochten wel binnen de omheining staan, maar meer plaats voor campers was er nauwelijks. wel naast de omheining wat mogelijkheden. eerst bellen dus. maar, prachtig paradijsje!

• november 2023

Agriturismo Salinola da Fabio