mooie ruime vlakke camping, met elektrische aansluitingen, warme douches en toiletten. rustige zijweg die leidt naar wandelingen langs de kust. open in mei verbleef hier 2 nachten als zo leuk op 22 mei 2023

• september 2020

Helaas was de navigatie een ramp, nadat we het hadden gedaan, namen de operators ons niet op omdat ze de volgende dag wilden sluiten. Echt onbeleefd en niet bereid om ons maar 1 nacht te laten staan.

• september 2020

We waren 3 nachten te gast bij deze fantastische dame en we hadden echt een geweldige tijd! Vriendelijk beleefd en erg behulpzaam. De plaats is erg rustig, schoon en netjes. Op 15 minuten lopen van alles, stranden en markten. Maar het zijn de rust en privacy die hier de baas zijn. Super aanbevolen.

Agriturismo L'Agrumeto