Ik bevestig eerdere beoordelingen. Uitstekende schone en goed verzorgde plek. Uitstekende relatie met managers Prijs 13 E met elektriciteit en diensten. Goede koffie bij de overdekte automaten in het gebouw. Ik zal terugkomen.

luc50

Deze camperplaats is netjes en prima verzorgd. Je kunt ook frisdrank, koffie, en verschillende versnaperingen uit de automaten kopen. De koffie is van topkwaliteit En de prijzen zijn heel goed koop. Voortreffelijke camperplaats voor goede prijs 13 euro, 2 nachten gestaan, aanrader

Area Sosta Camper Venusia