• augustus 2018

Verlaten gebied, het leek op een spookachtig gebied. Niet gemakkelijk te bereiken. We zijn onmiddellijk vertrokken.

• juli 2013

Wij kwamen bij de camperplaats op 22 juli. Het gebied leek volledig verlaten, verlaten. Wij zijn erin geslaagd om enige informatie van de exploitant krijgen. We zijn omgedraaid en we gingen weg.

• juni 2013

Heel rustige gelegen luxe camperplaats tussen de wijnvelden met veel schaduw. Alle voorzieningen zijn aanwezig. De eigenaar heeft dit jaar een nieuw toiletgebouwtje met douches aangelegd. De afstand tot het strand is 300m. De grote zoutfabriek die het gebied overheerst is niet meer in werking.

• augustus 2018

• juli 2013