Peter-Stoot

Een absolute aanrader! Mooie plaatsen met een schitterend uitzicht, een gastvrijheid die je werkelijk welgekomen doet voelen en een heerlijke keuken met versgemaakte produkten. Absoluut een hoogtepunt op onze reis.

• februari 2022

Gastvrijheid op het hoogste niveau! de dames die de structuur runnen zijn uitstekende koks en we raden ten zeerste aan om hun keuken te proeven op basis van lokale producten. De plaatsen (niet afgebakend) liggen op grind. Plaats om in gedachten te houden

• februari 2022

Agriturismo Donna Bianca