Een openbare P, goed voor een overnachting. Een snel bezoek aan Pizzo en een Tartufo proberen.

• oktober 2017

Onduidelijk waar de camperplaats was, coordinaten stonden op de weg. Er was aan de overkant wel een parkeerplaats, maar niet duidelijk of we konden overnachten. Omdat het enorm druk was en overal auto's stonden zijn wij doorgereden.

• december 2015

Een van de vele gemengde parkeerplaatsen in de stad. Mooie haven met bars en restaurants langs de waterkant. Schilderachtige oude stad met een goed aanbod van winkels, zeer heuvelachtige stad.

• oktober 2017

• december 2015