• februari 2019

• september 2018

Voor drie euro hier gestaan, enorm strand maar veel zin van strand tentjes. Gelukkig ook veel stukken openbaar. Stand bestaat uit kleine kiezels. Wij waren de enige camper die bleven overnachten. Goed plekje!

• april 2018

parkeerplaats op grote rotonde, tegenovet eiland Dino en vlak bij boulevard naar Praia a Mare 3 km. Eind april rustig, opbouw strandpaviljoens. Geen voorzieningen, geen mogelijkheid €3 te betalen, waarschijnlijk wel in seizoen

• februari 2019

• september 2018