uitstekende locatie, we van te voren melden niet veel ruimte. eten fantastisch ook ontbijt en zeer gezellig. spreken alleen Italiaans. maar met handen en voeten en poko Italiaans goed te doen. 1 overnachting gedaan mooie omgeving

DeBasis

alles wat een camperaar Eileen mooie omgeving door de hoogte ook heerlijk koel, aardige mensen die met ons een wandeling gemaakt hebben samen met kun klein dochter Anna die een beetje Engels spreekt! Heerlijk eten! We komen zeker terug!

reislustig

fantastisch hier!!! heel aardige mensen. we konden helaas niet met ze spreken, ons Italiaans is echt niks. maar zo prachtig mooi en fijn wandelen onder het geluid van de wielewaal. ook lekkere dingen gekregen !

Oasi Masseria Sant'Elia