Nunzio is de eigenaar, spreekt Engels en niets is hem te veel. De camperplaats heeft een prachtige ligging in een heel oude olijfgaard. Alle voorzieningen zijn aanwezig. ook een bar is op het terrein. Het dorp en de zee zijn per fiets goed bereikbaar. Bovendien staat Nunzio altijd voor je klaar.

• augustus 2021

Wij waren er een week, rustige plek en Nunzio altijd beschikbaar bij ons. behoeften. Gratis warme douches en fonteinen voor het laden van water. Je slaapt 's nachts goed.

• juni 2020

• augustus 2021