• juli 2020

De ruimte staat vol met auto's en langdurige Italiaanse kampeerders. Ruimte kan worden verwijderd.

• augustus 2019

10 augustus 2019. Laat je niet afschrikken door de vele rotzooi langs de kant van weg. Wij kwamen hier 's nachts aan. Vriendelijke beheerder. Ruime plaatsen, elektra, water, douches en wc. Eigen strand opgang. Strand en zee zien er schoon uit.

• juli 2019

Zeer vriendelijk personeel, schone omgeving en hartelijke lokale klanten, ik zal zeker terugkomen

• juli 2020

• augustus 2019