• oktober 2021

In de basis model-CP wordt misbruikt als gemeentelijke dumpplaats voor puin en ander sloopmateriaal. Onkruid staat decimeters hoog. Verwaarlozing gaat zo ver dat begin oktober 2021 de slagboom permanent openstond zodat we toch konden overnachten. Advies: afvoeren van Campercontact

• september 2019

Goed uitziende site, maar vergrendeld en geen informatie over hoe u toegang kunt krijgen. Het lijkt erop dat het wordt verwaarloosd door gebrek aan gebruik. WAT EEN VERSPILLING

• mei 2018

• oktober 2021