receptie ONBEREIKBAAR

jean-pierre-hogie

Prima plek om Napels en Pompeii te bezoeken. Wel veel overlast van katten en vliegen. Bij de pizzeria voor aan de camping wordt ongevraagd €5 extra in rekening gebracht. Onvriendelijke bejegening. no go area voor ons.

Lijn13

02/06/2023 - We kozen voor deze camper waarnaar wordt verwezen in de ASCI-gids voor de prijs van 19 €. Maar we komen op Nationale feestdag dus de prijs zal €37 zijn!! Het sanitair is schoon en er is een wasmachine (€5). De camping ligt vlakbij de archeologische vindplaats en het treinstation.

receptie ONBEREIKBAAR

Camping Fortuna Village Pompei