zeer vriendelijke, behulpzame manager, ruimte met C/S en elektriciteit, badkamers. handig ten opzichte van het centrum, de opgravingen van Pompeii en de 2 treinstations voor Napels of Sorrento. We verbleven voor oudejaarsavond en het was een uitstekende keuze. Ik raad het aan?

• november 2023

Aanrader voor bezoek aan opgravingen Pompeij. Alle voorzieningen aanwezig, ruime schone douches, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Was nu, in november ook uitstapplaats voor bussen met bedevaartgangers, maar niet hinderlijk. Overigens 20 euro per nacht.

BobenAstrid

Een prima en veilig adres met zeer goed personeel. Het ligt heel dicht bij het centrum. Sanitaire voorzieningen echt goed. We zullen zeker terugkomen als we in Pompeii zijn

• november 2023

Pompeii Zone