Ik ben al twee keer als tussenstop geweest om de reis te onderbreken en beide keren heb ik het naar mijn zin gehad. Gemakkelijke toegang, zelfs als u na sluitingstijd online moet boeken. Ik heb nooit dienst gedaan.

• april 2023

Slecht, helemaal niet professioneel en helemaal niet serieus. Ze hebben me opgelicht met een gebruikte camper gekocht en na een maand nog niet eens een reis vol problemen en geld om eruit te komen.

• mei 2022

NIET NAARTOE GAAN, de poort werkt met een QR code eenmaal binnen altijd €19,50 betalen ook al ben je er maar even geweest om te kijken. sanitair is ook waardeloos. het is een win win situatie voor de camperdealer een grote ripp of

• april 2023

• mei 2022