We stopten voor een nacht. Rustige en verlichte plaats. parkeerplaatsen gereserveerd voor campers. 300 meter van het stadscentrum.

• mei 2022

geen veilige plek. Het hele dorp is geïnfiltreerd door de maffia en heeft daarom geen burgemeester meer. De kans op auto-inbraken is groot. Dubieuze figuren rond het plein zorgden ervoor dat we een bewaker achterlieten in de Womo.

• maart 2022

erg eenzaam buiten de stad. er lag gebroken glas op de parkeerplaats, we parkeerden in de stad, bezochten het museum en reden verder

• mei 2022

• maart 2022