EsRiandNacho

camperplaats in de buurt van de zee. dat is zo'n beetje alles wat erover te vermelden valt. gruwelijke plek eigenlijk, dit dorp. op zich zijn de voorzieningen voldoende, maar ik kom hier nooit meer terug. (ik had zelfs geen zin om de juist hoofdletters te gebruiken bij deze review)

• april 2023

de rustruimte en zeer mooie plaatsen groot genoeg goede elektriciteit. jammer dat de beheerder een heel slechte manier van praten heeft en altijd het woord wil hebben dat hij je niet vraagt hij beschuldigt je zonder vragen te stellen, erg onbeleefd. Ik kom hier niet meer terug.

• april 2023

Area Camper Cesenatico