• maart 2023

Gratis parkeerplaats direct aan het water en bij de mooie vissershutten. In 5 minuten lopen ben je in het stadscentrum en slenter je over kleine bruggetjes en steegjes. kleine vuilnisbak en rustruimte met zitje in de schaduw aanwezig

• januari 2023

Het is een gemengd parkeerterrein met auto's, erg goed voor een bezoek aan de stad, het centrum ligt op slechts een paar minuten lopen. Ik raad het aan.

• april 2022

Grote open parkeerplaats handig voor de Co-op. Het ligt dicht bij een fietsroute rond de nabijgelegen lagune. e we zijn niet gebleven, maar het is waarschijnlijk ok. Veel andere campers daar.

• maart 2023

• januari 2023