Prima voor 1 overnachting. Lekker zwembad met ligbedden Sanitair beetje verouderd, maar wel schoon. Lawaai van de snelweg valt erg mee. Broodjesservice Ca 32 euro voor camper, stroom en 2 pers. Is normaal in Italië.

JokeEspeldoorn

De man bij de receptie was erg onbehulpzaam, hij maakte mijn vrouw echt van streek als we niet te laat waren, zouden we verder zijn gegaan, het verkeerslawaai van de weg die heel dichtbij is, was verschrikkelijk, het toiletgebouw stonk erg en het was duur, vermijd bij alle kosten

Teflonbiker

absoluut ok voor doorreis, niet zo luid als gevreesd, de krekels tjilpen luider? Sanitair oud maar ok. Alles mooi en ongecompliceerd. Zwembad aanwezig om af te koelen.

Camping International