Wij hebben hier op doorreis een nacht heel rustig kunnen staan, helaas is het kasteel niet te bezoeken. De pizzeria bij de ingang van het dorp is op dinsdag gesloten. De plaats bestaat uit slechts een paar huizen.

• oktober 2016

Per toeval komen we hier terecht en blijven een nachtje. Een rustig plekje waar weinig te doen is. We hebben geen onregelmatigheden gezien hier. Jammer dat het kasteel gesloten was toen we er waren.

• april 2016

Terrein is een parking dat wordt gebruikt door prostituees. Op zich heb je daar geen last van, maar zijn toch maar vertrokken.

• oktober 2016

• april 2016