• augustus 2019

Gewone parkeerplaats, niet echt prettig. Wij zijn doorgereden naar de betaalde camperplaats klein stukje verderop, en blijkt dat je daarnaast ook heel goed op gratis parkeerterrein kunt staan, met wel 20 andere campers wat fijner en veiliger staan. Mc donalds op 200m voor een schoon toilet!

• april 2019

Wij waren hier18 maart/19 maart. Prima gratis plaats om te overnachten en de stad te bekijken. Heel makkelijk op de fiets te doen. Konden niet ontdekken waar de campers moeten staan. Gewoon ergens tussen gezet. Heel goed kunnen slapen.

• oktober 2018

Zondagavond probeerde ik opnieuw toegang te krijgen tot alle ruimtes voor een busje, laat staan ​​een 8m-exemplaar! Vooral vol met handelaars en verhuurbedrijven. Deze CP moet worden genoteerd voor kleinere 'bestelwagens alleen' als er plaats is!!

• augustus 2019

• april 2019