• september 2015

ruime parkeerplaats, geen voorzieningen, in het dorp is oa een supermarkt. toen ik er was was het erg rustig, geen andere campers.

• oktober 2014

Mooi stadje omgeven door bergen, leuke wandelomgeving. 50 meter tot wasserette 4 € normale was.

• juni 2013

Grote parking nogal vol en dichtbij woningen. Meerdere drinkwaterpunten binnen 200m in dorp. Goede wandelmogelijkheden in Parco del Frigano. Infopunt binnen 300m waar je zeer vriendelijk geinfomeerd wordt. Prachtige maar pittige wandeling gemaakt vanuit Lago Santo.

• september 2015

• oktober 2014