Rivergaro, Piacenza, Emilia-Romagna, Italië

Agriturismo L'Urteia

Locatie nabij boerderij met restaurant en accommodatie - gazon en veel bomen - drinkwater op staanplaats - barbecue - nabij een de rivier - centrum 1.2km

• Viale Guglielmo Marconi 56

29029, Rivergaro, Italië
  • € 30,00 • 2 jan. t/m 31 jul.

€ 35,00 • 1 aug. t/m 28 aug.

€ 30,00 • 29 aug. t/m 30 dec.

• NKC - NKC/CCI Card

user621901770

Hallo. Het stoort je dat we goede recensies hebben, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik je moet vertellen. Als we een groot aantal sterren hebben die je niet leuk vindt, is dat zeker omdat: 1. die voor je kwam zag dat er ook drinkwaterkranen zijn met de aansluiting voor de slang en niet alleen de druk-druk-kranen zoals je zegt (ze worden gebruikt om waterverspilling te voorkomen omdat veel mensen ze anders open laten staan), maar als als je ze niet hebt gezien, had je me de weg kunnen vragen. 2. degenen die u voorgingen, hadden een minimum aan uitrusting (een eenvoudige mat) om te genieten van het veld dat niet is gemaakt met grote stenen zoals u zegt, maar met grind (rivierstenen die in de molen zijn gespleten, gemiddelde grootte 50 mm) en dat het voordeel van altijd droog te zijn in geval van regen. Bovendien hebben onze staanplaatsen een grasveld eromheen. Dus ik weet niet wat je gewend bent; misschien naar de aarde. 3. wie u voorging, begreep dat de toiletten functioneel zijn en constant worden schoongemaakt door ons personeel. Als ze u "goed" lijken en niet "ze zijn", hebben we een reden. 4. die u voorgingen om hulp te vragen bij problemen. Jij daarentegen hebt veel problemen gevonden en het enige wat je hebt gedaan is negatieve recensies schrijven, zelfs over het aantal sterren dat anderen hebben achtergelaten ... Had je niet naar me toe kunnen komen en me vragen waar de kraan was? Wat betreft de "straal" van de douche, het spijt me dat ik de uitgangshoek niet heb gemeten. De volgende keer, voordat ik je binnenlaat, vraag ik Pythagoras om de hoek tussen de hypotenusa en de kathetus te berekenen ... Als het je is opgevallen, beschreven degenen die je voorgingen mij als een vriendelijk persoon. Ik ben ook bij je geweest en meer dan nodig: als je me je NKC-kaart met de vervaldatum met je vinger hebt getoond om me niet te laten zien dat je kaart is verlopen. En toch kreeg je 10% korting, ook als je niet in aanmerking kwam. Goede reis

• oktober 2022

Echt een goede website. Sterk aanbevelen. Zal weer terugkomen als we in de buurt zijn.

Heel erg bedankt ! :)

• september 2022

prima camping. heerlijk gegeten. Michelle en zijn broer doen er alles aan om het in orde te krijgen. Iets meer waterdruk op de douche zou handig zijn.

Heel erg bedankt ! :)

• september 2022

MaJo2022

• € 30,00 • 2 jan. t/m 31 jul.

€ 35,00 • 1 aug. t/m 28 aug.

€ 30,00 • 29 aug. t/m 30 dec.

• NKC - NKC/CCI Card