elektriciteit 2 € voor 8 uur zwart- en grijswaterafvoer drink- en niet-drinkwaterbelasting een 100 meter waterdispenser om de flessen te vullen, gratis stilstaand water en 5 cent liter bruisend water.

• september 2021

Tijdens sportevenementen worden de camperplaatsen bezet door auto's. Als je het geduld hebt om te wachten, dan is alles in orde.

• oktober 2020

Goede camperplaats in een leuk dorpje. Wij werden alleen zonder reden 'gecheckt' door de politie wilde onze id kaarten en kentekenbewijs hebben. Het was oke, en ze gingen weer weg, maar toch vreemd dat ze verder geen enige reden opgaven, ook niet heel vriendelijk.

• september 2021

• oktober 2020