• september 2020

op zich een prima locatie/ niet spectaculair. we zijn toch (naar het ons bekende plekje) doorgereden -San Giovanni Galilea, 16 km verderop en echt spectaculair en heeft ook nog sani

• september 2020

Prachtig uitzicht op de Adriatische zee, Rimini en wijde omgeving, mooie camperplaats. Jammer van de drukke, doorgaande weg.

• oktober 2019

Waren hier op 9 oktober 2019. 's Nachts erg rustig, het mooie kleine bergdorpje in 3 minuten lopen. Op het veld is geen toilet en geen vers water.

• oktober 2019

• Via Giuseppe Nanni