• mei 2017

erg handig om de prachtige burcht bezoeken. jammer dat er geen faciliteiten zijn.

• oktober 2016

Openbaar parkeren en geen kosten, geen service, videobewaking, goed voor een bezoek aan het dorp en fort. Veel kuilen en afval, met een aantal speciale kramen en best bewaarde zou perfect zijn voor fietsen en wandelen zijn. De nacht is rustig.

• juli 2012

Gewoon een parkeerplaats, geen gereserveerde plaatsen voor campers. Veel auto's, rommelig. Je mag hier staan met de camper, maar het trok ons niet, dus zijn we doorgereden.

• mei 2017

• oktober 2016