personeel super vriendelijk. Douches, afwassen en handwas met warm water. Kom je aan het einde van het seizoen moet je heel ver lopen voor de wasmachine, zwembad niet, badlokalen niet schoon gemaakt. Twee sterren omdat ik grote plaats heb en personeel vriendelijk is.

Elvira

erg gehorig van weg, sanitair oud en vies. Ze hebben ook zeer strikte regels voor huisdieren in tegenstelling tot andere campings die we hebben bezocht, dus zouden hier toch niet blijven.

• april 2023

twee het maximum, het ontvangen van u laden 5, de rest oh lala. Meer geplaveid en geschilderd dan gerenoveerd. San systemen 3 dagen niet schoongemaakt! Nee, je hoeft het niet te zien.

• april 2023

Nog geen foto's