• juni 2019

Het servicegebied was onbruikbaar vanwege een kapotte afvoerafdekking. We hebben onze boodschappen gedaan en zijn doorgereden. Erg teleurgesteld.

• februari 2019

het punt van laden en lossen, op de huidige datum, kan niet worden gebruikt vanwege het instorten van de ondersteuningsstructuur van het waterverzamelplatform. Gevaarlijk om met het voertuig binnen te komen, LET OP !!!!!!

• april 2017

Alleen voor afvoer en vullen met water. Andere pluspunten zijn niet. Zeer luidruchtige Highway en kruispunt nabij, erg ongemakkelijk, zeer oninteressant.

• juni 2019

• februari 2019